САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: 85-сабақ. Етістік туралы білетінімді еске түсіреміз |
МЕКТЕП: «Терсақан негізгі мектебі» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КҮНІ: |
МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Жапимова Н.Ж. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 3 |
қатысқандар саны: |
қатыспағандар саны:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ОҚУ МАҚСАТЫ: |
3.4.2.3 Оқушылардың етістік туралы ұғымын толықтыру, сөйлем ішінен етістікті тауып,сұрақ қоюға үйрету; 3.1.2.1 Оқушылардың ауызша және жазбаша тілдерін дамыту, өз бетінше жұмыс істеу және ой қорыту машығын арттыру; 3.3.3.1 оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен іздемпаздыққа тәрбиелеу; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ: |
Барлық оқушылар жасай алады: Етістік туралы білімдерін еске түсіреді. Сауатты, көркем жазады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көбі жасай алады: Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың кейбірі жасай алады: Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білімдер |
2-сыныпта етістік тақырыбынан игерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарлан- ған уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Дереккөздер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 минут |
(Ұ) «Ыстық лебіз». Оқушылар шеңбер құрып, өлеңді хормен айту арқылы бір-бірлеріне сәттілік тілейді. Жарқын болсын үніміз Жарқын болсын күніміз. Елін сүйіп ержеткен Біз болашақ гүліміз. Топқа бөлу: Тосын сый арқылы «Дара» «Күрделі» |
Көңілді әуен қосып қою |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 минут |
Үй тапсырмасын тексеру. Алдыңғы оқу бойынша сұрақ қойып, жауап алу.
Кері байланыс «Текше» әдісі арқылы Жақсы балалар, біз келесі бөлімде өнерімен, ерлігімен, ақыл-парасатымен аты шыққан атақты тұлғалар, ақын-жазушылар туралы білімімізді кеңейтеміз. |
Интерактивті тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 минут
4 минут
5 минут
3 минут
5 минут
|
Сергіту сәті «Айна» Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Оқушылар рөлдермен алмасады. 2-тапсырма: 8-жаттығу . көп нүктенің орнына тиісті естіктіктерді қойып, сөйлемдерді көшірі жаз Бағалау: «Сиқырлы сызғаш » әдісі
3-тапсырма: «Дұрыс- дұрыс емес » 4-тапсырма : «Артығын алып таста» Бағалау: «Бас саусақ » әдісі
5-тапсырма «Семантикалық карта» оқушылар үлестірмелі парақтардағы тапсырмаларды орындайды. Оқушылар бір-бірін бағалайды
6-тапсырма «Постерді кластер арқылы қорғаймыз»әдісі дара мен күрделі етістіктерді Бағалау: «Шапалақ » әдісі Өте жақсы болса: 3 шапалақ Жақсы болса: 2 шапалақ Нашар болса:1 шапалақ
|
Оқулық №3 дәптермен жұмыс
Оқулық
https://imektep.kz/kz/dara-zhane-kurdeli-etistikte |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут) |
||
2 минут
1 минут |
Табыс баспалдағы Барлығын жақсы түсіндім Барлығын жартылай түсіндім Әлі де түсінгім келеді
Кері байланыс: «Қоржын» стикерлерге жабыстырады. Түсіндім және түсінбедім |
|
Қосымша ақпарат |
Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз? |
Бағалау: Оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік АКТ Құндылықтар |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бақылау: Сабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді? Ынтымақтастық атмосферасы болды ма? Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс- әрекеттер ұтымды болды ма? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? |
|
|
Қорытынды бағалау: Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1. 2. Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт. 1. 2. Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы және жеке оқушылар жайлы не білдім? |