​«Ақмола облысы білім басқармасының Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Терісаққан негізгі орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальная государственное учреждение  «Основная средняя школа села Терсакан   отдела образования  по Жаксынскому району управления образования Акмолинской области»

Instagram

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Етістік туралы білетінімді еске түсіремін" ашық сабақ. 3 сынып

26.03.2020

САБАҚ: Қазақ тілі ТАҚЫРЫБЫ: 85-сабақ.

Етістік туралы білетінімді еске түсіреміз

МЕКТЕП: «Терсақан негізгі мектебі» КММ

КҮНІ:

МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: Жапимова Н.Ж.

СЫНЫП: 3

қатысқандар саны:

қатыспағандар саны:

 

ОҚУ МАҚСАТЫ:

3.4.2.3 Оқушылардың етістік туралы ұғымын толықтыру, сөйлем ішінен етістікті тауып,сұрақ қоюға үйрету;

3.1.2.1 Оқушылардың ауызша және жазбаша тілдерін дамыту, өз бетінше жұмыс істеу және ой қорыту машығын арттыру;

3.3.3.1 оқыған, тыңдаған және аудиовизуалды материалдар бойынша мұғалімнің көмегімен іздемпаздыққа тәрбиелеу;

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:

Барлық оқушылар жасай алады:

Етістік туралы білімдерін еске түсіреді. Сауатты, көркем жазады.

Оқушылардың көбі жасай алады:

Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады.

Оқушылардың кейбірі жасай алады:

Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады.

Алдыңғы білімдер

2-сыныпта етістік тақырыбынан игерген білімдеріне негізделіп меңгертіледі.

Жоспарлан- ған уақыт

Жоспарланған іс-әрекет

Дереккөздер

І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут)

 

3 минут

(Ұ) «Ыстық лебіз». Оқушылар шеңбер құрып,

өлеңді хормен айту арқылы бір-бірлеріне сәттілік тілейді.

Жарқын болсын үніміз

Жарқын болсын күніміз.

Елін сүйіп ержеткен

Біз болашақ гүліміз.

Топқа бөлу: Тосын сый арқылы

«Дара»

«Күрделі»

Көңілді әуен

қосып қою

3 минут

Үй тапсырмасын тексеру.

Алдыңғы оқу бойынша сұрақ қойып, жауап алу.

  • Сөйлем мүшелері дегеніміз не?
  • Сөйлем мүшелерінің түрлерін айт.
  • Сөз таптары дегеніміз не?
  • Зат есім дегеніміз не?
  • Зат есімнің түрлерін ата.

Кері байланыс «Текше» әдісі арқылы

Жақсы балалар, біз келесі бөлімде өнерімен, ерлігімен, ақыл-парасатымен аты шыққан атақты тұлғалар, ақын-жазушылар туралы білімімізді кеңейтеміз.

Интерактивті

тақта

ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут)

4 минут

 

 

 

 

 

5 минут

imektep сайтынан етістік ережесі бойынша бейнежазба көрсету. https://imektep.kz/kz/dara-zhane-kurdeli-etistikter

 

1-тапсырма.  7 –жаттығу. Керекті сөздерді пайдаланып, сұрақтарға жауап бер. Оқушылар дәптерге орындайды.

Бағалау: «Бағдаршам » әдісі

Жасыл-түсіндім

Сары- жартылай түсіндім

Қызыл- түсінбедім

https://imektep.kz/kz/dara-zhane-kurdeli-etistikter

 

 

Оқулық

№8 дәптермен жұмыс

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

4 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

3 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

  Сергіту сәті «Айна»

Оқушылар жұптасып, бір-біріне қарама-қарсы тұрады. Олардың біреуі қолдарымен, аяқтарымен, денесімен, бет-әлпетімен әртүрлі қимылдар жасайды, ал екінші оқушы оларды айна секілді қайталайды: оңды сол қылады, солды оң жасайды. Оқушылар рөлдермен алмасады.

2-тапсырма: 8-жаттығу . көп нүктенің орнына тиісті естіктіктерді қойып, сөйлемдерді көшірі жаз

                    Бағалау: «Сиқырлы сызғаш » әдісі

 

3-тапсырма: «Дұрыс- дұрыс емес »

4-тапсырма : «Артығын алып таста»

                       Бағалау: «Бас саусақ » әдісі

 

5-тапсырма «Семантикалық карта» оқушылар

үлестірмелі парақтардағы тапсырмаларды орындайды.  Оқушылар бір-бірін бағалайды

Етістік

Барды

Қайтып келді

Кетті

Өсіп тұр

Төледі

Ұғып алды

емдеді

Ойнап отыр

жинады

Тыңдап отыр

Сәлемдесті

Дара

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

Күрделі

 

+

 

+

 

+

 

+

 

+

 

 

6-тапсырма «Постерді кластер арқылы қорғаймыз»әдісі дара мен күрделі етістіктерді

                Бағалау: «Шапалақ » әдісі

Өте жақсы болса: 3 шапалақ

Жақсы болса: 2 шапалақ

Нашар болса:1 шапалақ

 

 

Оқулық

№3 дәптермен жұмыс

 

 

 

 

 

Оқулық

 

 

 

 

 

 

 

https://imektep.kz/kz/dara-zhane-kurdeli-etistikte

             

ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут)

2 минут

 

 

 

 

 

1 минут

Табыс баспалдағы

Барлығын жақсы түсіндім

Барлығын жартылай түсіндім

Әлі де түсінгім келеді

 

Кері байланыс: «Қоржын» стикерлерге жабыстырады. Түсіндім және түсінбедім

 

Қосымша ақпарат

 

Дифференциация:

Балаларға қалай

көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау: Оқушылардың білімдерін қадағалауды қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс:

Денсаулық пен қауіпсіздік АКТ

Құндылықтар

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бақылау:

Сабақ мақсатына жеттім бе? Оқушылар не үйренді?

Ынтымақтастық атмосферасы болды ма?

Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс- әрекеттер ұтымды болды ма?

Жоспарланған уақытты ұстандым ба?

Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?

 

Қорытынды бағалау:

Сабақтың ең ұтымды кезеңдері. 1.

2.

Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт. 1.

2.

Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы және жеке оқушылар жайлы не білдім?

Просмотров: 1425


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст